Druga część aktualizacji antyspamowej od Google 28.06.2021
- Szczegóły
- SEO Ciekawości
Wczoraj, 28 czerwca, ukazała się druga część aktualizacji antyspamowej od Google
Ta aktualizacja dotyczy zarówno wyników wyszukiwania w sieci Web, jak i obrazów i jest aktualizacją globalną.
Google opublikowało wczoraj, 28 czerwca, drugą część „aktualizacji antyspamowej”. Aktualizacja pojawiła się po wydaniu pierwszej części 23 czerwca.
„Druga część naszej aktualizacji algorytmu antyspamowego rozpoczęła się dzisiaj i również dzisiaj się zakończy, chyba że powiemy inaczej” – powiedział Google.
Według Danny'ego Sullivana z Google obie części tej aktualizacji antyspamowej były aktualizacjami „globalnymi”, których celem były zarówno wyniki wyszukiwania w sieci, jak i obrazy.
Oto dwuczęściowa aktualizacja Google.
Dodatkowo nadchodzi wiele aktualizacji. Optymalizatory wyszukiwarek opublikowały kilka aktualizacji wyszukiwania w ciągu ostatnich trzech miesięcy:
- Aktualizacja recenzji produktów rozpoczęła się 8 kwietnia i zakończyła 22 kwietnia.
- Czerwcowa aktualizacja jądra rozpoczęła się 2 czerwca i zakończyła 12 czerwca.
- Aktualizacja page experience rozpoczęła się 15 czerwca i potrwa do końca sierpnia.
- Aktualizacja antyspamowa, część pierwsza, 23 czerwca.
- Aktualizacja antyspamowa, część druga, 28 czerwca.
- Ponadto oczekiwana jest aktualizacja jądra w lipcu.
Jeśli zauważysz zmianę w rankingu, może to być spowodowane działaniami Google antyspamowymi, więc upewnij się, że Twoja strona jest zgodna z wytycznymi Google.
Była to globalna wersja, która wpłynęła na wyszukiwania w sieci i grafiki, więc jeśli zauważysz zmianę w rankingu 23 lub 28, może to być spowodowane problemami ze spamem.
skuteczne pozycjonowanie stron internetowych
więcej o SEO i pozycjonowaniu stron
- Cennik SEO - Ile kosztuję usługi SEO? Dla wielu firm marketing cyfrowy jest głównym kanałem marketingowym. Mimo to wielu właścicielom firm i kierownictwu nadal trudno jest budżetować na marketing in...
- 8 najlepszych praktyk SEO dla programist... Tworzenie stron internetowych i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) stają się coraz bardziej powiązane, ponieważ wyszukiwarki stają się...
- Google zmienia ponad 61% tagów tytułowyc... Tytuły stron mają duży wpływ na współczynnik klikalności (CTR), ponieważ zapewniają ważny kontekst dla wyszukiwarek, ale ostatnie badanie pokazuje, że...