Druga część aktualizacji antyspamowej od Google

 

Wczoraj, 28 czerwca, ukazała się druga część aktualizacji antyspamowej od Google

 

Ta aktualizacja dotyczy zarówno wyników wyszukiwania w sieci Web, jak i obrazów i jest aktualizacją globalną.

Google opublikowało wczoraj, 28 czerwca, drugą część „aktualizacji antyspamowej. Aktualizacja pojawiła się po wydaniu pierwszej części 23 czerwca.

Druga część naszej aktualizacji algorytmu antyspamowego rozpoczęła się dzisiaj i również dzisiaj się zakończy, chyba że powiemy inaczej” – powiedział Google.

Według Danny'ego Sullivana z Google obie części tej aktualizacji antyspamowej były aktualizacjami „globalnymi”, których celem były zarówno wyniki wyszukiwania w sieci, jak i obrazy.

Oto dwuczęściowa aktualizacja Google.

 

 

Dodatkowo nadchodzi wiele aktualizacji. Optymalizatory wyszukiwarek opublikowały kilka aktualizacji wyszukiwania w ciągu ostatnich trzech miesięcy:

  • Aktualizacja recenzji produktów rozpoczęła się 8 kwietnia i zakończyła 22 kwietnia.
  • Czerwcowa aktualizacja jądra rozpoczęła się 2 czerwca i zakończyła 12 czerwca.
  • Aktualizacja page experience rozpoczęła się 15 czerwca i potrwa do końca sierpnia.
  • Aktualizacja antyspamowa, część pierwsza, 23 czerwca.
  • Aktualizacja antyspamowa, część druga, 28 czerwca.
  • Ponadto oczekiwana jest aktualizacja jądra w lipcu.

Jeśli zauważysz zmianę w rankingu, może to być spowodowane działaniami Google antyspamowymi, więc upewnij się, że Twoja strona jest zgodna z wytycznymi Google.

Była to globalna wersja, która wpłynęła na wyszukiwania w sieci i grafiki, więc jeśli zauważysz zmianę w rankingu 23 lub 28, może to być spowodowane problemami ze spamem.

skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

 

 

więcej o SEO i pozycjonowaniu stron

  • Cennik SEO - Ile kosztuję usługi SEO? Dla wielu firm marketing cyfrowy jest głównym kanałem marketingowym. Mimo to wielu właścicielom firm i kierownictwu nadal trudno jest budżetować na marketing in... 3398 views dvmagic.team
  • 8 najlepszych praktyk SEO dla programist...     Tworzenie stron internetowych i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) stają się coraz bardziej powiązane, ponieważ wyszukiwarki stają się... 2834 views dvmagic.team
  • Google zmienia ponad 61% tagów tytułowyc...   Tytuły stron mają duży wpływ na współczynnik klikalności (CTR), ponieważ zapewniają ważny kontekst dla wyszukiwarek, ale ostatnie badanie pokazuje, że... 699 views dvmagic.team