SEO dla nowej strony www
- Szczegóły
- SEO Ciekawości
SEO dla nowych stron internetowych
Pozycjonowanie to jeden z najlepszych sposobów znalezienia Twojej strony www przez potencjalnych klientów w wyszukiwarkach, a także najbardziej efektywny pod względem ROI.
Chociaż SEO wymaga czasu, wyniki są imponujące
Oferujemy strategie SEO dla klientów na całym świecie, więc niezależnie od tego, czy szukasz SEO w Londynie, czy w Sydney, możemy Ci pomóc.
Nasze specjalisty SEO mogą stworzyć skuteczną kampanię SEO dla Twojej nowej strony internetowej.
Strategia SEO dla nowych stron
Badania słów kluczowych
Internauci wyszukują informacje w Internecie, wpisując zapytania do wyszukiwarki, głównie w Google, i wybierają w wynikach stronę, która najbardziej im odpowiada. W każdej branży w Internecie popularne są określone słowa kluczowe, dzięki którym użytkownicy mogą znaleźć Twoją stronę www.
Najważniejsze jest, aby wybrać właściwe i trafne słowa kluczowe, które są odpowiednie dla Twojej strony i popularne jako wyszukiwane hasła.
Przeprowadzając badanie słów kluczowych, określamy, jakich słów i fraz związanych z Twoim biznesem szukają. Twoi docelowi klienci wprowadzają określone słowa kluczowe do wyszukiwarki, aby uzyskać wyniki, a Ty musisz zdecydować, które słowa i wyrażenia są najbardziej odpowiednie dla Twojej strony. Po ustaleniu słów kluczowych możemy przystąpić do optymalizacji SEO strony www (on-site SEO).
Wewnętrzne SEO (On-site SEO)
Pierwsze kroki dla wewnętrznego SEO dla zupełnie nowej strony internetowej: Optymalizujemy tagi nagłówków, tytuły, opisy meta i samą treść.
Wykonując wewnętrzne SEO, ważne jest, aby nie przesadzić - nadmiernie zoptymalizowana strona wzrośnie w wynikach wyszukiwania, ale straci w interfejsie użytkownika (UI), co doprowadzi do braku zainteresowania wśród użytkowników, którzy szybko opuszczą stronę (bounces), co z kolei doprowadzi do gwałtownego spadku pozycji strony internetowej w wyszukiwaniu.
Jakość treści
Algorytmy wyszukiwarek przywiązują dużą wagę do jakości treści, ale warto od razu sprecyzować - czy chcesz coś sprzedać, czy dużo i długo o tym mówić? Bogate treści są niewątpliwie bardzo przydatne, ale nie powinny szkodzić UX i UI. Większość stron www ma charakter komercyjny, a długie lektury nie zawsze zwiększają sprzedaż. Pamiętamy o tym i zawsze zwracamy uwagę naszych klientów na ten kluczowy punkt.
Mobilna wersja serwisu jest priorytetem (Mobile first)
Nadmiar ruchu mobilnego nad ruchem PC odnotowano ponad 7 lat temu, co wskazuje na zmianę preferencji i możliwości konsumentów. Od tego czasu strony, które nie mają wersji mobilnej, nie mogą zajmować wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.
Mapa strony internetowej
Mapa strony internetowej w formacie XML umożliwia wyszukiwarkom indeksowanie nowej strony tak dokładnie, jak to możliwe, której strony mogą być pomijane przez roboty wyszukiwarek.
Linkowanie wewnętrzne
Jeśli Twoja strona www nie składa się z jednej strony, wówczas istotne jest dla niej linkowanie ze strony wewnętrzny, co zwiększa ranking całej strony www, stron oddzielnie, a także rozszerza opcje nawigacji na stronie. Podczas indeksowania strony www przez roboty wyszukiwarek linki wewnętrzne pozytywnie wpływają zarówno na indeksowanie, jak i ranking stron w wyszukiwaniu, udostępniając linki między fragmenty treści.
SEO zewnętrznie (Off-site SEO)
SEO zewnętrzne lepiej jest rozpocząć po rozwiązaniu zadań z wewnętrznym SEO. Celem SEO zewnętrznego jest zwiększenie popularności internet zasobu poprzez kierowania ruchu do strony, co również wpływa na poprawę pozycji strony w wynikach wyszukiwania.
Linki w sieciach społecznościowych.
Tworzymy profile w sieciach społecznościowych (nie tylko na Facebooku) z linkiem do Twojej nowej strony internetowej, jeśli to możliwe, tworzymy publikacje na portalach społecznościowych materiałów zamieszczanych na stronie, zapewniając dodatkowy ruch zarówno na profilu/stronę w sieciach społecznościowych, jak i na Twoją stronę internetową. Otrzymujesz subskrybentów, którzy są potencjalny klienci.
Media społecznościowe mogą również przyciągać nowych klientów, ponieważ zadowoleni klienci mogą udostępniać Twoje posty i stronę znajomym i współpracownikom. Nie wpływa to bezpośrednio na SEO, ale zwiększa ruch na stronie, co poprawia czynniki SEO, takie jak czas spędzony na stronie, głębokość przeglądania i inny. Ponadto zainteresowanie stroną przynosi korzyści Twojej firmie.
Mapy Google
Umieszczamy profil Twojej firmy na mapach Google i innych podobnych serwisy, co jest szczególnie przydatne do przyciągania lokalnego ruchu wyszukiwania.
Im więcej profili Twojej firmy na autorytatywnych internet zasobach, tym wyższa pozycja strony w wynikach wyszukiwania i tym bardziej użytkownicy ufają Twojej marce.
Analiza konkurencji
Możliwe także wybrać strategię SEO dla nowej strony, przeprowadzając analizę konkurencji - zobaczyć, jakich metod używają i oceń przydatność takich metod. Chociaż używamy własnych sprawdzonych strategii SEO, analiza konkurencji dla każdej strony naszych klientów jest również świetna.
- Jeśli masz nową stronę internetową i chcesz rozszerzyć swoją obecność w Internecie i potrzebujesz SEO serwisy dla nowej strony, skontaktuj się z nami.
- Nasza SEO agencja ma wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu nowych stron i chętnie pomożemy.
- Potrzebujesz SEO dla nowej strony internetowej? Skontaktuj się z nami.
- Nasza agencja SEO oferuje dostosowane strategie SEO dla nowych stron www, nasze eksperci SEO wybiorą najbardziej odpowiednią dla Twojej nowej strony.
Skontaktuj się z nami już dziś, już jutro uzyskaj informacje o swojej stronie!
więcej o SEO i pozycjonowaniu stron
- Dobre wyniki Core Web Vitals nie poprawi... Google twierdzi, że dobre Core Web Vitals nie gwarantują, że Twoje strony zostaną zaindeksowane w wynikach wyszukiwania. Posiadanie dobrych wyników C...
- Google publikuje nową aktualizację algor... Google potwierdził aktualizację algorytmu antyspamowego 23 czerwca 2021. Danny Sullivan z Google potwierdza, że aktualizacja algorytmu antysp...
- Czynniki rankingowe Google, które wcale ... Czy to prawda, że wskazówki społecznościowe, dostępność, mapy stron XML, ilość treści i inne czynniki są czynniki rankingowy Google? Ale nie...