- Szczegóły
- SEO Ciekawości
Google potwierdził aktualizację algorytmu antyspamowego 23 czerwca 2021.
Danny Sullivan z Google potwierdza, że aktualizacja algorytmu antyspamowego jest wdrażana w wynikach wyszukiwania.
Wydanie aktualizacji zakończyło się 23 czerwca 2021 roku. Druga aktualizacja spamu zostanie wydana za tydzień.
Nie podano dokładnych szczegółów tej konkretnej aktualizacji. Chociaż Google regularnie publikuje aktualizacje antyspamowe, aby utrzymać jakość wyników wyszukiwania.
Jest mało prawdopodobne, aby strona przestrzegająca wskazówek Google dla webmasterów miała wiele powodów do zmartwień z tym algorytmem antyspamowym.
Google ma jasną definicję tego, co uważa za spam. Przede wszystkim są to strony niskiej jakości, które nakłaniają użytkowników do podania danych osobowych (phishing) lub zainstalowania złośliwego oprogramowania (Malware).
Add a commentCzytaj więcej: Google publikuje nową aktualizację algorytmu antyspamowego
- Szczegóły
- SEO Ciekawości
Dlaczego GSC wyświetla błędy indeksowania podczas normalnego ładowania strony?
John Mueller z Google odpowiedział na pytanie dotyczące Google Search Console (GSC) pokazującego błędy indeksowania na stronach, które normalnie ładują się w przeglądarce. Wyjaśnił, że problem zwykle tkwi po stronie serwera i nie jest to problem z Googlebotem.
Osoba, która zadała pytanie, próbowała zweryfikować strony internetowe w Google Search Console (GSC), ale strony nadal nie przeszły weryfikacji. Jakby coś blokowało Googlebota i podało komunikat o błędzie.
Pojawiło się pytanie:
Add a comment"Na niektórych moich stronach wystąpił błąd serwera. Kiedy sprawdziłem kilka stron pokazanych w przykładzie, działały dobrze.
Kilka razy korzystałem też z opcji walidacji, ale Google ciągle oznacza strony z błędami.
Od tego czasu minął miesiąc.
Czekałem, aż Googlebot zindeksuje te strony, ale bezskutecznie.
Wpłynęło to na moje zwykłe wyświetlenia i kliknięcia.
Czy jest coś, co mogę tutaj zrobić?"
- Szczegóły
- SEO Ciekawości
Core Web Vitals (Podstawowe wskaźniki internetowe)
SEO techniczne — Core Web Vitals (CWV)
Jak poprawić CWV?
Według badań Google, internauci mobilni skupiają uwagę na ekranie tylko przez 4-8 sekund.
Właśnie masz mniej niż 8 sekund, aby zainteresować użytkownika Twoją stroną.
Przejdź do podstawowych wskaźników internetowych (CWV).
Core Web Vitals mierzy, ile czasu zajmuje wykonanie funkcji skryptu wymaganych do narysowania górnej części treści strony.
Gdy Twoja strona zostanie pozytywnie oceniona przez CWV, oznacza to, że użytkownik najprawdopodobniej nie opuści strony ze względu na długi czas ładowania.
Oczekiwana aktualizacja Page experience
CWV prawdopodobnie stanie się pozycją rankingową.
Ranking Page Experience, który prawdopodobnie będzie wprowadzany stopniowo od połowy czerwca do sierpnia 2021 r., będzie zawierał:
- Core Web Vitals. Large Contentful Paint (LCP). First Input Delay (FID). Stabilność wizualna.
- Wygoda dla urządzeń mobilnych.
- Bezpieczne przeglądanie.
- HTTPS.
- Brak natrętnych reklam na stronach.
Add a comment
- Szczegóły
- SEO Ciekawości
Czy to prawda, że wskazówki społecznościowe, dostępność, mapy stron XML, ilość treści i inne czynniki są czynniki rankingowy Google? Ale nie
Rozprawmy się z niektóry powszechny błędny wyobrażeni na temat tego, co jest czynnikiem rankingowym, a co nie.
Istnieje wiele rzeczy związanych z czynniki rankingowy, które nie są same w sobie czynniki rankingowy.
Wiek strony internetowej
Wielu specjalistów SEO (i wszyscy guru SEO) nazywa to niemal głównym czynnikiem rankingowym, mimo że sam Google powiedział, że to wcale nie jest czynnik.
Jeśli stare domeny mają wyższą pozycję w rankingu niż nowe, wcale nie oznacza to, że wynika to właśnie z wieku domeny.
Domeny, które istnieją od dłuższego czasu, miały znacznie więcej czasu na akumulację wszystkich czynników używanych do rankingu.
Jeśli strona jest starsza, prawdopodobnie zawiera więcej treści i linków, ma więcej czasu na pozyskanie klientów i tak dalej.
Wiek strony www nie jest czynnikiem rankingowym. Są to inne czynniki, które pojawiają się wraz z wiekiem, ale nie wymagają wieku.
Termin rejestracji domeny
Add a commentCzytaj więcej: Czynniki rankingowe Google, które wcale nie są czynniki
- Szczegóły
- SEO Ciekawości
SEO dla nowych stron internetowych
Pozycjonowanie to jeden z najlepszych sposobów znalezienia Twojej strony www przez potencjalnych klientów w wyszukiwarkach, a także najbardziej efektywny pod względem ROI.
Chociaż SEO wymaga czasu, wyniki są imponujące
Oferujemy strategie SEO dla klientów na całym świecie, więc niezależnie od tego, czy szukasz SEO w Londynie, czy w Sydney, możemy Ci pomóc.
Nasze specjalisty SEO mogą stworzyć skuteczną kampanię SEO dla Twojej nowej strony internetowej.
Strategia SEO dla nowych stron
Add a comment
- Szczegóły
- SEO Ciekawości
Dla wielu firm marketing cyfrowy jest głównym kanałem marketingowym. Mimo to wielu właścicielom firm i kierownictwu nadal trudno jest budżetować na marketing internetowy.
SEO specjalistę równie trudno jest wymyślić zwycięską strategię i naliczyć odpowiednią cenę.
Krótko mówiąc, wszystko sprowadza się do kwestii pozycjonowania - jak Twoja strona wypada na tle konkurencji? Twoja aktualna pozycja i to, jak szybko chcesz robić postępy, to główne zmienne przy określaniu budżetu SEO.
Oczekiwania i rzeczywistość
Jedno z ostatnich badań wykazało, że mniej niż połowa wszystkich małych firm ma jakieś pieniądze z SEO. W przypadku firm, które inwestują w usługi SEO, średnio kosztują nieco poniżej 500 USD miesięcznie.
W końcu okazuje się, że SEO to jedna z tych rzeczy, za które faktycznie dostajesz to, za co płacisz.
Firmy wydające ponad 500 dolarów miesięcznie mają o 53,3% większe szanse na „całkowite zadowolenie”.
Czy to dziwne, że tak wielu właścicieli firm niechętnie inwestuje w SEO? Większość właścicieli firm nie ma pojęcia, jak działa marketing w wyszukiwarkach. Są zbyt zajęci swoją działalnością, aby poświęcić czas na naukę SEO.
Większość firm ma standaryzowany proces krok po kroku od punktu A do punktu B.
Wiele osób uważa, że SEO działa w ten sam sposób. Postrzegają to jako towar i padają ofiarą spamerów za 99 dolarów miesięcznie, gwarantowanych spamerów na pierwszej stronie oraz oszustów.
Koszt taniego pozycjonowania
Liczba nowicjuszy podających się za specjalistów SEO i przyjmujących klientów jest onieśmielająca.
Add a commentStrona 2 z 2
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- Następny artykuł
- koniec